Neden Softay?

Doküman yönetimi, iş akışı, arşivleme ve kurumsal içerik yönetimi alanlarında çözümler üretiyoruz.

Proje sürelerinin kısalığı, SAP sistemleriyle entegrasyonu, e-imza, mobil desteği ve daha birçok özelliği ile müşterilerimize maliyet avantajı sağlıyoruz.
Küçük ölçekten büyük ölçekteki işlere, işin kendisine özel ve sektöründen bağımsız çözümler üretiyoruz.

Mevcut iş süreçlerinize sorunsuz biçimde entegre olan; kolay kullanımlı ve size özel olarak uyarlanan yazılım ürünleriyle, iş akışlarını otomatize ediyor, mobil hale getiriyor ve iyileştiriyoruz.

Son derece dinamik ve hızla değişen dünyamızda, şirketlerin dijitalleşmeyi hızla ve kolayca uygulamasını sağlıyoruz.

Sunduğumuz dijital teknolojiler ve platformlarla, her şirketin değişimi, adaptasyonu ve gelişimi üstüne inşa edebileceği bir temel sağlıyoruz. Bu sayede, dijitalleşmeyi herkes için kolay ve ulaşılabilir hale getiriyoruz.

Ürün ve Servisler

„State-of-the-art“ teknolojilerine dayanarak, Softay popüler işletim sistemleri, çalışma ortamlarında ve yüzlerce dosya formatı için kullanıcı dostu doküman yönetimi yazılım çözümleri sunar.

Aynı zamanda, Softay her boyutta işletme ve kurum için doküman tabanlı süreçleri optimize etmek üzere özel çözümler üretir.

Uygun Maliyetler

Softay’ı  rakiplerinden ayıran en önemli başka bir özelliği de, proje sürelerinin oldukça kısa, lisans ve uyarlama bedellerinin düşük olmasıdır.

Softay platformu üzerinde geliştirilen çözümlere, Gelen-Giden Evrak Yönetimi, İthalat İhracat Doküman Yönetimi, Sözleşme Yönetimi, Fatura İş Akış Yönetimi, İnşaat Yazışma Yönetimi örnek olarak gösterilebilir.

© Copyright - Softay