Tüm sözleşmeleriniz kontrol altında

Sözleşme Yönetimi

Sözleşme Yönetimi

İş akışı, SAP, E-imza, KEP entegrasyonu ve mobil desteği ile.

Her türdeki sözleşmelerinizin yönetiminde tüm beklentilerinizi karşılayan etkin ve güvenli sözleşme yönetimi.

Softay Sözleşme Yönetimi, çoklu platform destekler ve web tabanlı bir araçtır.

Çözümümüz, firmanızda mevcut sistem mimarisi, veri tabanı yapıları ve iş akışları için ayrı ayrı entegre olabilir.

Tarayıcı kullanımı kolay ve sezgisel bir altyapıya sahiptir.

Temel Özellikler

Her çeşit sözleşmelerle evrensel kullanım,

Tüm sözleşme ve bilgilerin kolayca oluşturulması,

Sözleşme Onay ve İş akışları,

Çoklu dil desteği, yabancı para birimleri, izlenebilirlik ve erişim hakları,

Tüm detayı ile Sözleşmenin oluşturulması, arşivlenmesi ve yönetilmesi,

Kullanıcı dostu özelliği ve ergonomik yapısı,

Doğrulanabilir referanslar.

Fonksiyonlar

  • Sözleşmelerin etkin yönetimi ve raporlaması,
  • Sözleşme içinde geçen kelime ile arama/bulma,
  • Sözleşme ekleri ve kontrolü,
  • Mutabakat işlemleri,
  • Muhatap kişilerin ilişkilendirilmesi,
  • Çok düzeyli eskalasyon prosedürü
  • Çok katmanlı organizasyon yapısı
  • LDAP, ERP (SAP) bağlantı seçeneği ve entegrasyonu
  • Sözleşmelerin otomatik/manuel yenilenme süreçleri, hatırlatmalar.
  • Ödeme tarihi izlenmesi ve takibi.

Sözleşme Yönetimi iş hayatında vazgeçilmez öneme sahiptir. Çoğu zaman oldukça karmaşık süreçlere sahiptir. Hazırlık aşamasından, düzeltmelerin takibine ve kontrol/onay aşamasına kadar pek çok adım söz konusudur. Bu adımlar çok fazla zaman aldığı gibi, hataya açıktır ve buna bağlı olarak şirketiniz için ciddi zararlar söz konusu olabilir.

Türüne göre; servis, bakım, kira, işbirliği, satın alma, satış, destek gibi tüm sözleşmelerinizi şirketinizin ihtiyaçlarına göre hızlıca düzenlenen şablonlarla hazırlayabilirsiniz. Üstelik versiyon korumalı olarak. Böylece, gözden kaçan hiç bir şey olmaz ve hem ticari hem de yasal anlamda güvende olursunuz. 

Softay Sözleşme Yönetimi, taslak oluşturma, kaydetme, versiyon takibi, kontrol, onay  ve mutabakat süreçlerini içerir. Ayrıca sözleşmelere bağlı zorunlu belge ve teminat mektubu takibi gibi süreçleri de içerir.

Avantajlar

  • Web tabanlı, esnek çözüm
  • Kolay, sezgisel kullanım
  • Eskalasyon desteği ile tüm süreçlerin zamanında ve verimli bir biçimde gerçekleşmesi
  • Sözleşmelerin tüm ‘’Yaşam Döngüsü’’ boyunca kullanıcıyı desteklemesi
  • Taslak Oluşturma, Denetleme, Onay Süreçleri (Uzatma, Fesih gibi.)
  • Diğer sistemlerle açık entegrasyon arayüzleri
  • Değerlendirme ve Raporlama
  • Revizyon-güvenli arşivleme
  • Azalan Maliyetler / Artan Müşteri Memnuniyeti
© Copyright - Softay