Fatura yönetimi pek çok işletmede başlı başına bir süreçtir. Alışılmış muhasebe araçları, hatta ERP yazılımları bile faturaların işlenmesi ve arşivlenmesi konusunda yeterince etkin bir çözüm sunamamaktadır. Kimi zaman yüksek maliyete neden olan, zaman ve insan kaynağının gereğinden çok kullanılması, kimi zaman ise birden fazla departmanı etkileyecek hatalar nedeniyle operasyonel ve hatta yasal zorlukların yaşanması sık rastlanan bir durumdur.
SOFTAY Fatura Yönetimi ise özellikle kâğıda basılı fatura kullanan işletmeler için ideal bir çözümdür. Kâğıt faturaların SOFTAY Capture teknolojisi sayesinde hatasız ve otomatik olarak dijitalleşmesi sağlanırken, diğer fatura yönetimi bileşenleri ile fatura yönetiminin iş akışı son derece hızlı ve esnek bir modele dönüşür.
Kontrol edilebilir maliyet yapısıyla, yazılım yatırımlarının ortalamasına göre yatırımın geri dönüşü (ROI) çok daha hızlı gerçekleşir. Bunu mümkün kılan en önemli iki özellik; iş süreçlerini hızlandırarak ve hata payını en aza indirerek insan kaynağı yükünü hafifletmesidir.
SOFTAY Fatura Yönetimi’nin Avantajları Neler?
- Gelen faturaların merkezi olarak dijital formata dönüştürülmesi ve arşivlenmesi
- Eskalasyon desteği ile tüm fatura süreçlerinin zamanında ve verimli bir biçimde gerçekleşmesi
- Tek merkezden sözleşmelere güvenli ve hızlı ulaşım
- Azalan maliyetler
- Artan müşteri memnuniyeti
- Daha kısa işlem süresi
- Basit yetki konsepti
- Denetim güvenliği
- Mobil uygulama desteği
Fatura Yönetiminde Farklı İhtiyaçlara Farklı Özellikler
SOFTAY Fatura Yönetimi, iki bileşen şeklinde sunulur:
SOFTAY INVOICE – Seviye 1, “En Pratik” iş akışını içerir ve daha çok gelen faturalardan otomatik veri çekme işlemi sağlar.
SOFTAY INVOICE – Seviye 2, ilave olarak SOFTAY Veri Okuma modülünü içerir ve OCR veya barkod bilgisini manüel olarak girme veya transfer etme ihtiyacını ortadan kaldırarak, otomatik fatura verisi seçmeyi mümkün kılıyor.
Ayrıca, SOFTAY ERP Connector, SOFTAY Fatura Yönetimi’ni bir ERP sistemine basit ve düşük maliyetli bir şekilde entegre etme imkânı sunar.
Fatura İş Akışında Minimum Hata Payı
SOFTAY Fatura Yönetimi, gelişmiş teknolojik altyapısı ve güçlü e-arşiv altyapısı sayesinde hayati öneme sahip olan fatura iş akışında hatayı olabilecek en düşük seviyeye indirir. Kullandığı farklı teknolojiler sayesinde bütünleşik bir çözümü, çalışanların kolayca kullanabileceği ve şirkete özel hale getirilmiş pratik bir araca dönüştürür.